Avatar billede grafik-anders Mester
06. september 2010 - 21:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Holder facebook op med at understøtte apps fra nytår?

Hej

Vi er ved at få udviklet en facebook-app, men har lige opdaget, at facebook fra nytår holder op med at understøtte apps på personlige profiler eller er det mig, som har fået noget galt I halsen?

http://developers.facebook.com/roadmap

HJÆLP!
Anders
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. september 2010 - 21:23 #1
Som jeg læser det:

Nye FB Apps vil ikke blive tilladt men gamle vil stadig kunne bruges. De anbefaler i stedet at man bruger iFrames.

De fjerner de gamle authentication for nye apps (og iframes) men den gamle metode vil stadig kunne bruges for programmer der allerede eksisterer.
Avatar billede grafik-anders Mester
07. september 2010 - 17:30 #2
Jeg forstår ikke helt om de fjerne muligheden for at bruge IFrames?

Jeg tror nok, at vores app vist ikke bruger IFrames - er det godt eller skidt?

Vi nye brugere stadig kunne tilføje vores app til deres profile efter nytår?

/Anders
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
07. september 2010 - 18:03 #3
iFrames bliver den eneste mulighed for nye udviklere.

Facebook vil gerne have udvilklere til at skifte over til iFrames så i hvertfald hvis man spørger FB, så er det skidt.

Som jeg læser det vil de stadig kunne det.

Men om i kan udgive fejlrettelser og lign. det skal jeg ikke kunne sige.

Så hvis i langt fra er færdig, så ville jeg læse op på hvordan iFrame fungerer via facebook og se om det ville være en mulighed.
Avatar billede grafik-anders Mester
08. september 2010 - 08:43 #4
Vil nye brugere stadig kunne tilføje vores app?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
08. september 2010 - 08:45 #5
Det er jo desværre noget FB ikke har meldt klart ud.

Eneste du kan gøre er at skrive til dem og spørge.
Avatar billede grafik-anders Mester
10. september 2010 - 08:25 #6
Jeg har været inde og kigge lidt på facebook, og jeg ser ikke tydeligt en mail, som jeg kan kontakte dem på. Hvordan vil I anbefale, at jeg kontakter dem?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
10. september 2010 - 09:27 #7
Skriv til deres developer side.. og håb du får noget retur... det er hvad jeg vil sige
Avatar billede grafik-anders Mester
08. oktober 2010 - 15:42 #8
Jeg prøver

Send venligst lidt svar - så vil jeg fordele points!

Mvh.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
08. oktober 2010 - 16:06 #9
Svar
Avatar billede grafik-anders Mester
20. oktober 2010 - 11:39 #10
Facebook har sagt, at de først vil pille tabs af den 3. november, men det ser ud til, at det allerede er sket forleden.

Kan det virkelig være rigtigt?

http://developers.facebook.com/roadmap

/Anders