Avatar billede doctor6000 Nybegynder
05. september 2010 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nogen der kan lave en enkelt lækker side for nogle points

Er der nogen der kan lave en enkelt side til en homepage.
siden hedder renimech.dk Der skal egentlig ikke være så meget på den. Tænkte på en sort baggrund med lidt grafik der går på innovatation, vedvarende energi, automaton, megatronik, kostruktion. Måske som nogle billeder i en cirkel med noget fed layout og så webnavnet i midten med hvid (C) 2010. Bare så diden ikke er helt tom :-)
Avatar billede danco Nybegynder
05. september 2010 - 23:11 #1
Jeg tror ikke du skal regne med at der findes nogen herinde der vil lave et design og derefter implementere det og få point som betaling.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
06. september 2010 - 08:13 #2
Nej skl nu nok selv implementerer det, der er bare noglen der er meget bedre til grafik end jeg lige er. Vil skyde på at det for en trænet vil tage 10 min. sort side, med lidt billeder på.
MEn det er også helt frivilligt. :-)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
09. september 2010 - 16:51 #3
nå så måtte jeg selv igang....