Avatar billede WPCS Nybegynder
05. september 2010 - 21:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med links

Jeg har modtaget et link (et flere) i mails og ville gerne have de åbnede med Explorer (som de plejde at gøre)

Istedet forsøger den at åbne siderne i Word!

Jeg har:

- været inde og ændre .html og .hml til at de skal åbne med Explorer istedet for Word. Det hjalp ikke.
- Dernæst har jeg havdet en systemgendannelse og gået en måned tilbage. Det har heller ikke hjulpet.

What to do? Jeg aner ikke hvordan det er opstået det her...
Avatar billede Memo-Consult Nybegynder
05. september 2010 - 21:33 #1
Du er sikker på at linket er til en html-side og ikke til et online word-dokument??
Avatar billede WPCS Nybegynder
06. september 2010 - 06:16 #2
Ja - det er et Facebook-link...
Avatar billede Vandreren Novice
22. september 2010 - 19:46 #3
Nogen mailprogrammer har styrer selv filassociation, uafhængigt af Windows.

PS. En anden gang vil det være en fordel, hvis du lige noterer pågældende OS og APPL. :)
Avatar billede WPCS Nybegynder
22. september 2010 - 19:56 #4
OS: Vista
APPL: Windows Mail

Den gjorde det pludselig, men problemet er løst da W7 blev installeret.
Avatar billede WPCS Nybegynder
01. oktober 2010 - 20:07 #5
ingen svar løste mit problem og jeg lukker