Avatar billede apromis Praktikant
05. september 2010 - 20:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Online FTP

Hej allesammen.

Jeg må ikke installere nogle programmer på min arbejdscomputer, men nogle gange har jeg behov for at tilgå min FTP ved problemer.

Findes der en online FTP, som er troværdig ?

På forhånd tak.
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
05. september 2010 - 20:21 #1
her er en som jeg syntes er god :D og som er til at stole på

http://www.net2ftp.com/
Avatar billede danco Nybegynder
05. september 2010 - 20:42 #2
Du kan også benytte dig af den indbyggede FTP klient i Windows. Den er ganske udemærket og jeg bruger den selv til FTP kontakt.
Avatar billede apromis Praktikant
03. oktober 2010 - 12:41 #3
Perfekt tak for hjælpen.
Kan du svare christoffer
Avatar billede apromis Praktikant
19. december 2010 - 16:00 #4
Hvis du en dag ser dette, vil jeg meget gerne give dig points :)
Men skal hve lukket mine spm.