Avatar billede bngaard Nybegynder
05. september 2010 - 17:52 Der er 4 kommentarer

Sikre et login

Hej til alle.. jeg har prøvet at lave et login som skulle virke, er der nogen der har lyst at prøve det af for mig? Der er pts til alle som prøver. Skriv meget gerne en kommentar med hvad har I forsøgt jer med og om det virkede :)

Linket er
www.buur.info/login/
Hvis alt går godt så skulle i meget gerne ende her:
www.buur.info/login/secure.php

Håber der sidder nogle derude som har mod/lyst til at prøve

/M
Avatar billede mortvader Nybegynder
05. september 2010 - 17:58 #1
Jeg fik: "email or password doesn't match!"

Men jeg kender jo heller ikke et korrekt login/pass til din side. :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. september 2010 - 18:21 #2
Springer man login delen over og springer til secure filen så får man en fejl, for mange omdirigeringer
Avatar billede bngaard Nybegynder
05. september 2010 - 18:37 #3
Nu tænkte jeg også mere med i forhold til sql-injections og så videre.. Er ikke ekspert i at bryde ind i systemer :)

Men tak for input med secure.php < fejlen er rettet nu.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. september 2010 - 18:43 #4
Prøvede det simple" or 1=1"

Det smed samme fejl, er heller ikke ekspert i de her sætninger...

Jep, Nu bliver man sendt til login