Avatar billede bepunited Nybegynder
03. september 2010 - 23:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man få et hotel der kan være videoer på?

Jeg kunne godt tænke mig at have en side hvor jeg kan have flere videoer på forsiden.

Deb skal bruges til fodboldholdet og have klip fra de forskellige kampe.

Hvor kan man købe sådan en som man selv kan ligge videoer ind og redigere siden selv?

Mvh
Brian
Avatar billede muddi Praktikant
04. september 2010 - 01:14 #1
Hvad er det du er interesseret i at købe? Et webhotel? En hjemmeside? Eller et program til at lave video til hjemmesiden?

Der er rigtig mange muligheder for at lave det selv, men det letteste er virkelig at bruge et af de mange sites på nettet som netop har specialiseret sig i videostreaming. Du kan f.eks lave en Channel for fodboldholdet på Youtube :) Så kan folk abonnere på videoerne, hvis de f.eks bruger andre enheder end browseren. Det vil også virke med deres AppleTV og andre netværksafspillere på fjernsynet.

Du kan jo altid "embedde" videoen på din side, så du ikke har datatrafikken til at belaste din server, og du kan derfor klare dig med et mindre webhotel :)
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
08. september 2010 - 16:11 #2
Eller hvis du ikke er til YouTube (som er genialt), så er der andre alternativer du kan embedde til:

veoh.com er et eksempel.

Det er sjældent billigt eller smart at have videoerne på egne servere.

Redigering af film kan du gøre vha. gratis-programmet der ofte følger med Windows: Windows Movie Maker, og er det ikke tilfredsstillende kan du købe et videoredigeringsprogram såsom:

Sony Vegas, Pinnacle Studio m.m.

Google søgning: video redigerings program
Avatar billede bepunited Nybegynder
03. oktober 2010 - 21:03 #3
Tak for de gode råd.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
05. oktober 2010 - 21:37 #4
Jeg redigere også videoerne selv i moviemaker 2. Skal du have noget der funker lidt bedre og er bedre kompatibelt vil jeg anbefale pinacle HD studio (billigt)

Køb et webhotel og køb derefter en streaming hotel, men var dig for de billige i USA, de er alt for langsomme, så kan du ligeså godt bruge youtube som anbefales ovenfor.

Du ka n såmænd sagtens selv hoste videoerne, men så ska du lige sørge for at få dig et webhotel med en pæn bunke trafik inkluderet.
Det suger for vildt at hoste videoer. (200 GB trafik på en måned er ikke umuligt)
Avatar billede bepunited Nybegynder
17. december 2010 - 15:32 #5
Hold da op en rookie ! Sorry. Kom til at give point til mig selv. Og ved sgu ikke hvordan jeg ændre det.