Avatar billede winde Novice
03. september 2010 - 22:07 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

windows update virker ikke, siger siden kan ikke vises

Jeg kan ikke komme ind på windows update, der kommer frem "siden kan ikke vises". Jeg kører windows XP. Jeg har kørt diverse cleaner så som ccleaner og regsupreme uden held i fejl sikret tilstand.
Avatar billede Killervalon Nybegynder
03. september 2010 - 22:09 #1
1. Brug kun nCleaner, tro mig. Det er det bedste, siger det fra en lidt mere professionel kilde.

2. windowsupdate.microsoft.com

3. Prøv at google dig lidt frem først..
Avatar billede winde Novice
03. september 2010 - 22:38 #2
Hej killervalon
Har nu kørt nCleaner, hjalp desværre ikke, øv, øv, øv
Avatar billede Killervalon Nybegynder
03. september 2010 - 22:41 #3
1. Hvis du ikke allerede er, så opdater dig frem til Service Pack 3

2. Jeg læste noget om at WindowsBlinds kunne ødelægge det lidt, så det skal opdateres hvis du bruger det.

3. Nu mener jeg det altså, du må lære at google. Den her information fandt jeg på første forsøg... Helt ærligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2010 - 07:33 #4
Ja ncleaner kan nok gå dybere ind og rydde op, men det er for de mere avancerede brugere.
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/38350/
Winde får du nogle meddelelser, foruden at siden ikke kan vises?
At der evt skal installeres tilføjelsesprogrammer?
Killervalon, det er ikke meningen du skal skrive alle dine indlæg som svar. Dette bruges kun i forbindelse med (til løsninger og pointgivning).
Spørger beder til sidst om svar fra den/dem der her hjulpet.
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2010 - 07:39 #5
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2010 - 08:01 #6
man opretter spørgsmål som kommentar
man bruger kommentar indtil spørger beder dig lægge et svar han accepterer

svar er KUN til lukning af spørgsmål
Avatar billede winde Novice
04. september 2010 - 09:10 #7
Hej igen
Nej der komer kun at siden kan ikke vises, der er desuden nogle sider der heller ikke kan vises. jeg var på DBA den anden dag, og ville følge nogle links der, Men blev sendt tilbage til min startside Google. Jeg har desuden også prøvet dial-a-fix programmet.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2010 - 09:18 #8
Kører du med fast dns serveradresse?
Eller hentes disse automatisk?
Ses i egenskaber for internet protokollen TCP/IP.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2010 - 09:38 #9
hvad med at bruge google dns server adresse som prøve

8.8.8.8
8.8.4.4

den er faktisk også en del hurtigere
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2010 - 09:45 #11
Avatar billede winde Novice
04. september 2010 - 23:22 #12
Hej treatmenice

Jeg har nu skiftet DNS til 8888 og 8844,
og det er stadigt ikke muligt at komme til windows update siden.
Er det virus eller?
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2010 - 07:43 #13
kunne godt være spyware

prøv at teste den med denne her free version

http://www.malwarebytes.org/

hvis uret i systemtray ikke er korrekt indstillet virker update heller ikke - et sidespring

du kunne prøve at gøre det med process hacker

http://processhacker.sourceforge.net/

prøv også at lade den finde skjulte processer
højre klik og tryk dirkte - den kan så meget.

m.v.h
Avatar billede winde Novice
05. september 2010 - 10:22 #14
Hej emd jer
Jeg har selv fundet løsningen her
http://forums.techarena.in/windows-update/407737.htm
Jeg har installeret HITMAN PRO den fandt og slettede
en rootkit. Efter genstart kører windows update.
Men tak for jeres gode forslag, smid et svar, og jeg deler point mellem jer.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2010 - 10:33 #15
Det var da godt. Fandt den andre "spændende" ting som dit antivirus program ikke kunne klare?
Ja det er godt at have en decideret rootkit/malware scanner i baghånden. Bruger selv MAlwarbytes Antimalware, som jeg har glæde af.

Svar til deling med andre
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2010 - 16:09 #16
ok