Avatar billede magdeburg Nybegynder
01. september 2010 - 22:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En dygtig ekspert søges!

Min lille Acer Aspire One Pro har problemer. Jeg har fået nogle geninstallations cd'er fra Acer med Windows XP Home, men når jeg kører dem igennem kommer der en fejlkode (1392). Klikker jeg ok får jeg at vide, at der mangler en fil (system32\hall.dll).

Acer siger at det skyldes at jeg har prøvet at installere Vista på den (dumt - jeg ved det), De siger at den kører med et andet BIT system.

Nogle der ved hvordan jeg løser det problem?

Bor du tæt på vejle og kan løse problemet ved at kigge på computeren giver jeg gerne lidt for det :)

Hilsen Bjarne
01. september 2010 - 22:31 #1
Velkommen til E. ...

Nu kender jeg ikke lige omtalte CD'er, men du ka' da gennemføre en KILLDISK... SÅ er Harddisken ryddet!!!

http://www.killdisk.com/downloadfree.htm
Avatar billede Skoven Praktikant
01. september 2010 - 23:11 #2
Hvis det er et par "standard" windows cd'er du har, burde du kunne slette din harddisk fra det lille "program" der starter hvis du booter fra CD'en. Efter det kan jeg ikke se hvordan den skal kunne brokke sig, men en ryddet harddisk.
Men kender heller ikke Acers indstallations CD/DVD'er... måske de har pillet ved dem så man ikke selv kan bestemme.
Avatar billede minip Nybegynder
02. september 2010 - 08:08 #3
Hvis det kun er recovery cd'er kan det ikke lade sig gøre. I stedet skal du se om du ikke kan låne en original windows xp cd af en og så bruge reg nøglen der står i bunden af din pc
Avatar billede magdeburg Nybegynder
02. september 2010 - 14:50 #4
Tak for jeres svar

Har forsøgt med killdisk. Har slået alle partioner ihjel!

Når jeg nu kører recovery cd'erne igennem slutter den af med at fortælle mig, at den ikke kan køre, da der ikke er plads nok til de midlertidige filer.

Mystisk.

Måske det er løsningen med en original Windows XP...

Hilsen Bjarne