Avatar billede rinoh Nybegynder
01. september 2010 - 13:27 Der er 3 kommentarer

sortering i 2 ark med vba

jeg har 2 ark med data hvor der i ark1 er varergruppr, varenummer, tekst 1 og tekst 2. dette ark er på 337552 rækker ned af.
i ark2 har jeg 774 rækker med varergruppe, varernummer, tekst 1 og stk betegnelse.

jeg skal så have hjælp til at sammenkæde de 2 ark så jeg får tekst 2 fra ark1 med over i ark2.

så jeg på den måde har et ark med varergruppe, varernummer, tekst 1, tekst 2 og stk. betegnelse, og at jeg kun har de 774 varer som er i ark2

kan det lade sig gøre?
Avatar billede supertekst Ekspert
01. september 2010 - 13:35 #1
Formel (LopSlag) eller VBA?
Avatar billede rinoh Nybegynder
01. september 2010 - 13:49 #2
tror måske at det er nemmest med VBA

eller det ved jeg ikke er ikke en haj til det
Avatar billede supertekst Ekspert
01. september 2010 - 13:57 #3
Har du mulighed for at sende et uddrag af de to ark - så skal jeg skrive makroen..

@-adresse under profil.