Avatar billede marselisborgalle Nybegynder
29. august 2010 - 14:22 Der er 7 kommentarer

MAC MED WINDOWS

I forbindelse med en windows 7 installeret på en ny mac som Boot camp virker den øverste række taster (bla lyd knapperne) ikke på mit tastatur ???????????? det virker i mac tilstand men ikke i Windowstilstand hvad har jeg slået fra og hvad skal jeg slå til ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2010 - 14:37 #1
Du skal finde driverne til de knapper.
Men efter hvad jeg har erfaret, er det desværre noget man må se langt efter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2010 - 14:38 #2
Driverne aka programmet
Avatar billede Skoven Praktikant
29. august 2010 - 15:06 #3
Smid DVD'en du har fået sammen med din mac i drevet og indstaller driverne derfra :)
Jeg mener at jeg kun brugte disse updates fra Apple da jeg indstallere driverene på min macbook (er dog ikke helt sikker da det er et stykke tid siden):
32-bit: http://support.apple.com/kb/DL996
64-bit: http://support.apple.com/kb/DL979
Prøv disse bootcamp driver opdateringer først.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2010 - 15:25 #4
grey_wood
Jeg er rimelig sikker på at Apple ikke leverer drivere med til Windows 7!
Avatar billede Skoven Praktikant
29. august 2010 - 15:38 #5
Jeg har selv en mac  - og JO, det gør de! :) Der ligger bootcamp drivere til windows 7 (og nedefter) på deres installations DVD til OS X (SnowLeopard-DVD'en når det er Win7).
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2010 - 16:27 #6
Ok - tak :)
Avatar billede marselisborgalle Nybegynder
29. august 2010 - 17:21 #7
Hej til Gery_Wood og John Stigers !!!!!!!!!!!!!

Så virker mit tastatur !!! super super med jeres input, fortsat god søndag !!!!!!!!!!!!!!!!