Avatar billede thp44 Nybegynder
27. august 2010 - 22:00 Der er 7 kommentarer

Tynd og bærbar skærm til mac bærbar 15''

Jeg står og skal bruge en ekstra skærm jeg kan have med på vejen frem og tilbage fra mine studier, ikke større end en 15'' let og tynd. Skal kunne ligge i en alm. bærbar taske. Findes en sådan skærm? Har søgt på edbpriser men syntes ikke der kom noget frem.

Kort sagt: En lille let ekstern skærm til en bærbar computer
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2010 - 22:54 #1
Nope.
Findes ikke.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. august 2010 - 00:20 #2
10" http://www.linuxshoppen.dk/products.php?showvariant_id=7478
18.5" http://www.bit-tech.net/news/hardware/2010/06/01/samsung-demos-usb-powered-display/1

Også køre de endda kun på USB...
10" kan du købe nu, den anden kommer måske i produktion!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2010 - 13:07 #3
Vær opmærksom på at via USB er det kun brugbart til statiske ting.
Altså ikke film m.m.
28. august 2010 - 13:39 #4
... og der er sansynligvis ikke nok STRØM i en bærbar's USB til at trække nævnte enhed ?
Avatar billede thp44 Nybegynder
28. august 2010 - 18:26 #5
faktisk noget i stil denne jeg havde tænkt mig 10" http://www.linuxshoppen.dk/products.php?showvariant_id=7478 bare lidt for dyr og for lille skærmopløsning
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2010 - 21:41 #6
Meningen med en ekstern er vel også at komme op på min. 15" eller højere?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. august 2010 - 22:04 #7
Hvis den bærbare lever op til USB standarten vil det virke, men batteriet vil selvfølgelig blive afladet hurtigere.

Hvad er formålet med denne skærm?