Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
25. august 2010 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med webshop og webhosting

Hej Eksperter

Jeg har tænkt på at jeg vil gå igang med en spil webshop.

Her er nogle spørgsmål:

1. Hvis man skal lave en webshop, hvad for et program er bedst til det?

2. Hvis man skal lave en webshop, hvad for en webhost er så bedst?

3. Hvis man skal lave en spil webshop, hvordan får man dem så billigst?

4. Hvis i tror jeg mangler noget må i gerne skrive det her.
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
25. august 2010 - 16:09 #1
jeg har gode erfaringer med DanDomain WebShop
Prøv gratis

http://www.dandomain.dk/produkter/webshop.html
Avatar billede mortvader Nybegynder
25. august 2010 - 18:51 #2
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
26. august 2010 - 07:30 #3
Jeg tror jeg vil starte med dandomain også hvis der bliver indtjening på det, så ville jeg gå over til scannet :)

Men hvis man nu skal have de billige spil som man sælger på sin webshop Hvordan får man dem ?
Skal man kontakte producenten (fx. EA osv.)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
24. september 2010 - 07:35 #4
Jeg har installere joomla og virtuemart :)
Avatar billede submitt Nybegynder
09. oktober 2010 - 01:10 #5
Hvorfor vælge en dyr løsning som DanDomain eller Scannet, når du kan få en webshop gratis? Du kan gratis downloade Drupal og dernæst downloade Übercart som er et webshop-modul til netop Drupal.

Drupal kan downloades fra http://www.drupal.dk og Ubercart fra http://www.ubercart.org.

http://www.submit.dk/webshop kan du se en demo-shop, som er udviklet alene ved hjælp af Drupal og Ubercart. Og det har ikke kostet en krone - andet end selvfølgelig hosting. Men det fede ved Open Soruce er jo netop også at du kan hoste lige præcis hvor du vil - og dermed vælge et godt og billigt sted. Jeg hoster forskellige steder, men priserne ligger typisk på mellem 25-150 kr. pr. måned.

Du efterlyser den bedste host - og til netop Drupal ville jeg nok vælge Wannafind.

/Kenneth Nielsen, submit.dk