Avatar billede shelbaya Nybegynder
24. august 2010 - 13:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router bliver ved med at skifte navn??

Hej,

Jeg har bredbånd igennem yousee. I den forbindelse har jeg self. fået mig en trådløs router. Men denne router bliver ved med at skifte navn om til det standard navn som den nu har. Fx. Jeg går ind på routeren ændre navnet på routeren til Jims i stedet for Sd13455blabla og password ændre jeg også. Fint det virker så går der måske en time en dag eller to. Så lige pludselig hedder den det gamle navn Sd13455blabla. Er det routeren der defekt eller what what.

Tak på forhånd

Mvh
Jimmi
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2010 - 13:49 #1
Du skal ringe til You se og sige du selv vil styre dit netværksnavn m.m. Og så laver de en ændring inde ved dem og så virker det.
Avatar billede Youseedk Nybegynder
26. august 2010 - 10:17 #2
Hej shelbaya,
Det er korrekt hvad kimtheman fortæller. Hvis du ikke allerede har ringet ind og bedt om, at få åbnet for styring af SSID(netværksnavn) og password. Så kan du sende mig en intern besked til denne profil, med kunde nummer eller adresse, så skal jeg nok få åbnet for adgangen og give besked tilbage når det er gjort. Det er selvfølgelig en gratis feature.
Theis
Yousee support
Avatar billede kimtheman Novice
26. september 2010 - 18:35 #3
Nå da da shelbaya. Man skulle da ellers mene, det var mig der skulle have haft de point, da det vel var det der var problemet, som jeg sagde?