Avatar billede Lindharth Nybegynder
22. august 2010 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken blæser til bærbar

Hejsa
Min blæser er stået af og jeg har behov for at købe en ny.
Jeg har ledt mange steder men har egentlig ledt lidt i blinde da jeg ikke er så skrap til det her.

Mærket på blæseren er vel underordnet, så længe der er samme specs, altså en 5V eller?

Den nuværende er 5V 0.23A med 3-pins miniconnector.

Og mit spørgsmål er så: Vil denne blæser passe i min bærbar?

http://www.thefanvan.net/servlet/the-60/Dynatron-V13-Video-Card-fdsh-/Detail

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede DustinHome Nybegynder
22. august 2010 - 16:43 #1
Ja, Hvis din - 5V 0.23A med 3-pins miniconnector, dur på din bærbar skulle denne også du.

- Dustin
Avatar billede 220661 Ekspert
22. august 2010 - 17:16 #2
Der må vel stå noget på den gamle blæser du kan bruge og lede efter.
Den skal jo kunne skrues på dit bundkort, og der er flere forskellige måder det gøres på. Nogle er en del af kølesystemet med de kapper der hører til der.
Avatar billede Lindharth Nybegynder
15. januar 2011 - 09:09 #3
Hey Dustin. Du skal ha' de point her. Smid lige et svar :))