Avatar billede tetrix Nybegynder
22. august 2010 - 00:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows programmer i Java Applet

Hej,

Før i tiden kunne jeg køre Windows programmer såsom;
- Paint
- Calculator
- Internet Explorer, osv.

Gennem en signed Java Applet. Dette virker dog ikke længere. Men det virker, hvis jeg bare kører det som en Java applikation.

Har Sun udgivet en opdatering der gør at applets ikke kan køre Windows programmer, eller?

Brugte følgende kode:
Process p = new ProcessBuilder("mspaint").start(); //For f.eks. at starte paint.

- tetrix
Avatar billede arne_v Ekspert
22. august 2010 - 09:08 #1
Er du paa Vista eller 7 nu?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. august 2010 - 10:16 #2
Hvis ja: er du paa Java 6 update 10 eller hoejere og er next gen Java plugin enablet?
Avatar billede tetrix Nybegynder
22. august 2010 - 12:46 #3
Hm, det ser ud til at virke nu. Før kørte den det i Main, nu kører den det i init(). Smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. august 2010 - 12:53 #4
main har ingen funktion i appletter, saa en main boer aldrig have virket i en applet
Avatar billede arne_v Ekspert
22. august 2010 - 12:56 #5
Det problem jeg henviser er at IE7/8 paa Vista/7 default koerer browseren i en sandbox og det at acceptere privs hiver kun appleten ud af Java sandbox men ikke ud af IE/Windows sandbox. Det skulle saa vistnok vaere loest fra 6u10 ved at at appletten koerer i en separat process hvor der saa kun er Java sandbox og ikke IE/Windows sandbox.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. august 2010 - 12:57 #6
Jeg kan godt smide et svar omend jeg ikke synes at jeg har bidraget med meget.
Avatar billede tetrix Nybegynder
22. august 2010 - 16:15 #7
For mig er det tanken der tæller ;-) Tak.