Avatar billede Harrier500 Nybegynder
21. august 2010 - 11:22 Der er 7 kommentarer

nedgrader fra win7 ultimate til win7 premium

jeg vil høre hvordan man nedgrader fra win7 ultimate til premium uden at slette win7 hvis det da er mulig...fik en ven til og smide win7 ind på min maskine problemet er at han ikke tænkte sig helt om, min key er kun til premium og han smed ultimate ind med en key der vist ikke var lovlig eller det siger windows7 den ikke er og gider ikke det prirat noget ønsker en lovlig windows7 som jeg har betalt for
Avatar billede KHHP Juniormester
21. august 2010 - 12:42 #1
Så vidt jeg ved kan du ikke nedgradere Windows Vista eller Windows 7.
Når du opgraderer fra Vista til Windows 7, kan du kun opgradere til den samme udgave eller en større udgave.
Så tror ikke at du kan komme fra Windows 7 Ultimate ned i Home Premium uden at skulle formatere maskinen.
Har søgt lidt på google, men det jeg kan finde er det samme som jeg skriver her, nemlig at dette kun kan lade sig gøre med en frisk install.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. august 2010 - 13:08 #2
du kan trække dine data ud via windows let overførsel - derefter skal du formatere og lægge programmer ind igen - til sidst kører du windows let overførsel på den, og får din opsætning ind igen.
Avatar billede haverslev Novice
21. august 2010 - 13:08 #3
Man kin IKKE nedgadere til en lvaere stående udgave - UDEN at skulle formatere og lave en nyinstallation.
Avatar billede Harrier500 Nybegynder
21. august 2010 - 14:33 #4
Hmm nu da windows siger det ikke er en lovlig kopi hvor lang tid har jeg så før de låser windows, eller win7 låser sig måske ikke som win xp gør ?
Avatar billede haverslev Novice
21. august 2010 - 15:14 #5
Avatar billede KHHP Juniormester
21. august 2010 - 16:34 #6
Den fungerer som normalt i 30 dage, som haverslev nævner, hvor du kan modtage opdateringer til Windows. Efter de 30 dage begrænser Windows automatisk dets funktioner.
Avatar billede GumpDK Nybegynder
22. august 2010 - 09:19 #7
Det kan faktisk godt lade sig gøre at downgrade en win7. Her er en guide:
http://www.unawave.de/installation/downgrade-en.html?lang=EN