Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. juli 2001 - 00:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

To cirkler

Jeg har 2 objekter (ex. to cirkler), som jeg gerne vil have sæt op så de har samme venstre margen, hvordan gør jeg. Eller for den sags skyld højre-, top- eller bund-margen.
Avatar billede allanmadsen Nybegynder
24. juli 2001 - 00:53 #1
Vælg de to objekter med din sorte pil, gå i paletten align og tryk den alignment du ønsker.

ps. align finder du under WINDOW->Align

held og lykke
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. juli 2001 - 01:00 #2
hvorfor lavede du det ikke som et svar, nu kan jeg ikke give dig point
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
24. juli 2001 - 01:23 #3
Jeg giver gerne mit bud, hvis du vil af med pointene... dog kan jeg ikke svare anderledes, da Allans svar var meget enkelt og korrekte...

Vælg de to objekter med din sorte pil, gå i palletten align og tryk den alignment du ønsker.

//MØP

Avatar billede allanmadsen Nybegynder
24. juli 2001 - 10:03 #4
Vælg de to objekter med din sorte pil, gå i paletten align og tryk den alignment du ønsker.

ps. align finder du under WINDOW->Align

held og lykke
Avatar billede allanmadsen Nybegynder
24. juli 2001 - 10:05 #5
enede ikke at man fik point for at svare folk, ville bare vaere flink. har nu afleveret det som svar.

Fortsat Held og lykke
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. juli 2001 - 15:37 #6
tak for hjælpen, det hjalp :-)