Avatar billede funti Nybegynder
23. juli 2001 - 23:55 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

stofa

Daws!!!
er er nogen andre end mig der kender til det problem at man ikke kan connecte med sin stofaconnecter? Jeg har prøvet at sætte min interforbindelse op efter en formatering... og nu er det li\'som at det ik virker...!!! Min stofa connecter virker ikke... den fryser bare når man trykker på log-on!!! HJÆLPP!!!!
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. juli 2001 - 00:00 #1
Prøv at gøre det manuelt for at se om det er dit program (stofaconnecter) der er problemer med eller om det er din forbindelse.
Avatar billede funti Nybegynder
24. juli 2001 - 00:04 #2
hvordan manuelt?
det program skaber jo forbindelsen til internettet....
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. juli 2001 - 00:05 #3
\"START\" - \"KØR\" og skiv følgende :
telnet 192.168.30.2 259
Herefter kan du logge på med brugernavn og adgangskode. Hvis det heller ikke virker er det dit modem eler stofa der har problemer. Jeg bruger ikke stofa connector.
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. juli 2001 - 00:05 #4
skiv = skriv
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. juli 2001 - 00:07 #5
SVAR
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. juli 2001 - 00:08 #6
Virker det???
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
24. juli 2001 - 00:10 #7
Har du prøvet den gammeldags manér, inden connecteren blev brugt ?
-Tjek også lige dine lampe i modemet. -Blinker de gult eller rødt ?

//MØP
Avatar billede david25 Nybegynder
24. juli 2001 - 00:12 #8
Funti,
jeg kender godt problemet.
Hvis alle dine opsætning er rigtigt. tjeck endnu engang om alle ipnumere osv er rigitgt punkt til punkt.
Afinstallere connector og installere igen.
Hvis stadigvæk problemer , ved jeg ikke om du ved at du stadig kan logge på stofa´s hjemmeside UDEN at være koblet på nettet. klik dig ind på www.stofanet.dk  , der skulle være hjælp at hente.Der kan du også logge dig på nettet med din id og passw.
Avatar billede kyl2 Nybegynder
24. juli 2001 - 00:13 #9
Stofa har lavet en ny service. http://signon.stofanet.dk eller http://212.10.10.20
ellers så prøv start>>kør og skriv så: telnet 192.168.30.2 259 . så kriver du dit brugernavn og bagefter dit password.... så får du valget mellem 1. sigon
2. signoff

så trykker du 1 [enter] og telnet skulle gerne kvitere med \"ingen forbindelse til serveren\"

virker ingen af delene så ring til support på
75 64 17 34 mellem 8 og 22 alle dage

jeg håber på at det kommer til at virke for dig
Avatar billede kyl2 Nybegynder
24. juli 2001 - 00:16 #10
hvis du har et com21 modem og lampe 2 fra venstre blinker gult eller gul/grønt så prøv at tage strømmen fra modemet i 15 min...
så taber modemet konfigurationen og du skulle gerne være på indenfor 20 min...
ellers ring til support på ovenstående nummer
Avatar billede funti Nybegynder
24. juli 2001 - 00:32 #11
alle mine konfigurationer er iorden...jeg åbner så explorer og skriver http://212.10.10.20 ... men nede i statusbaren står der bare... registrer proxy indstillinger...!!!
og det bliver den bare ved med....!!!
HJÆLP IGEN!!!
Avatar billede kyl2 Nybegynder
24. juli 2001 - 03:25 #12
Øjjj nu skal jeg til at tænke... kl 3:22 om natten... det går virkelig ikke... *LOL*
På skrivebordet højreklikker du på iconet til internet explorer, trykker på egenskaber, så skulle der gerne være et faneblad der hedder forbindelser... tryk på det, så vælger du LAN-instillinger og fjerner alle fluebenene, prøv så...
ellers så er mit råd som sagt ring til stofasupport
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 07:20 #13
funti.... Har du ikke hørt hvad stofa har gang i...
Stofa venter på at resten kommer over på Flexrate (ligesom mig)
også skal man logge på:
http://signon.stofanet.dk/
Hver gang...
Stofanet Connection
og Nitelogger bliver fjernet....
Avatar billede funti Nybegynder
24. juli 2001 - 14:21 #14
jamen det jeg kan ikke komme ind på den adresse... den står bare med en besked nede i statusbaren \"Registrer proxyindstillinger\"
Avatar billede kyl2 Nybegynder
24. juli 2001 - 16:03 #15
Stofa Connection bliver ikke fjernet!!!!
du kan stadivæk bruge det.....
og styler.dk hvis du havde læst 4 posts over din havde du set at det har jeg skrevet....
har du prøvet det jeg skrev før med at gå ind og fjerne fluebenene?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 22:02 #16
kyl2  --> sorry så ikke du havde skrevet..
bliver Stofa Connection ikke fjernet alligevel????!???!?!
Avatar billede funti Nybegynder
24. august 2001 - 14:18 #17
hvordan lukker man et spørgsmål?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
25. august 2001 - 22:20 #18
bare klik på Accepter...