Avatar billede reimer165 Nybegynder
19. august 2010 - 09:55 Der er 2 kommentarer

lukker efter en halv time

Hey her inde.

Jeg har en computer som lukke ned efter en halv times brug.
jeg kan ikk rigtig abne den da der stadig er garanti på,har haft det til servis i den butik hvor jeg har købt den men de har bare gjort den ren og så er der ikk gjort mere ved det og det virker ikke. Ander ikk hvad det kan være.

håber i kan hjælpe mig
19. august 2010 - 10:24 #1
Bærbar?
Stationær ?

Lukker den bare - BANG ?
Eller lukker den 'pænt' ?

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Blandy Praktikant
20. august 2010 - 09:40 #2
Slukker din pc eller går den bare i sparefunktion? Hvis det er det sidste, så er det strømstyring der skal ændres.