Avatar billede ole1949 Nybegynder
18. august 2010 - 17:23 Der er 1 kommentar

Win.Vista home preimum/ medie player

Mit problem er at jeg har en computer på 1 sal og en i stuen
når jeg ripper mine dvd musikdvd og lægger dem ind på min nas server når jeg vil afspille dem på 1 sal er der ikke noget i vejen
jeg har win/7 på 1sal.har Win.Vista home preimum i stuen men når
jeg vil se dem i stuen virker win medie player ikke jeg har net værk kabel.Da jeg instalerede vlc kan jeg godt se noget af filmen
Men hvorfor virker win medie player ikke.
Håber nogle kan hjælpe mig
18. august 2010 - 17:45 #1
Velkommen til E. ...

...virker win medie player ikke ... - hvordan det ?

Vi snakker altså om FILM med tilhørende AUDIO ?
Eller KUN AUDIO (mp3?) ?