Avatar billede viktoria Praktikant
18. august 2010 - 16:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fladskærm

Har en AOC 22" fladskærm der hele tiden viser OSD Locked.

Hvad gør jeg?

Derudover kan jeg heller ikke få den til at vise i 4-3 format.

Med venlig hilsen
Avatar billede ggxdg Nybegynder
19. august 2010 - 08:27 #1
Med en hurtig søgning fandt jeg flg.:

http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/753765.html

Der står:
Sluk din skærm (afbryd forsyningen, da din power-knap ikke fungerer) hold "venstre"-knappen nede, mens du sætter spænding på igen.

Det ser ud som om du er lidt på den hvis det er touch-knapper.
Avatar billede ggxdg Nybegynder
19. august 2010 - 08:28 #2
og 4:3 format burde være et spørgsmål om at vælge en 4:3 opløsning.
Avatar billede viktoria Praktikant
19. august 2010 - 23:14 #3
Har selv fundet et svar andetsteds.
Man slukker for skærmen på knappen i midten.
Når man tænder holder man den venstre side på den ca. 2 mm  blanke kant, der ligger rundt om tændeknappen, nede. Så går den ud af lås.

Med venlig hilsen
Avatar billede viktoria Praktikant
17. september 2010 - 18:23 #4
er ok