Avatar billede qw_freak Nybegynder
18. august 2010 - 00:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Arbejde med Propeller Microcontrl og SPIN !?!???

Hey, Jeg kan se frem til at skulle lave noget BUS baseret interface mellem enheder med disse micro-controllere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Parallax_Propeller

Er der nogen som kan gi deres uforbeholdne mening om dette samt programmeringssproget SPIN som disse kan programmeres i??

Jer er fuldt ud klar over at der findes andre muligheder, men jeg er først og fremmest interesseret i at vide hvordan dette setup måtte blive at arbejde med!
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 01:12 #1
Jeg er lige med på en lytter : )
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
18. august 2010 - 08:24 #2
Jeg rimelig sikker på du skal igang med c++ for at få det til at virke!
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. august 2010 - 10:28 #3
Mange micro controllers programmeres i assembler eller C. Eller var det ikke det du spurgte om?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
18. august 2010 - 10:32 #4
Tror mere han spørger:

- Hvad de synes om controlleren ...
- hvordan er programmeringsproget SPIN... = sproget der bruges til den type controller
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. august 2010 - 10:35 #5
Jep, så det da jeg havde læst lidt mere af wiki'en. Har ingen erfaring med spin.
Avatar billede qw_freak Nybegynder
01. september 2010 - 14:49 #6
Er der ingen her på sitet med en lille smule erfaring med propeller og SPIN ?
Avatar billede qw_freak Nybegynder
13. september 2010 - 16:21 #7
Vi har på det nærmeste valgt at bruge en arm cortex-3 istedet, så jeg lukker denne tråd, da det ikke ser ud til der noget at komme efter!