Avatar billede Simsehn Nybegynder
17. august 2010 - 16:54 Der er 14 kommentarer

Trådløs Kommunikation slået fra

Hej.
Jeg har på en eller anden måde fået slået min "touch-bar" på min hp-bærbar fra.(Den bar, hvor man kan slå lyden fra, skrue op/ned, og slå trådløst internet til).
Jeg skal bruge baren, for ellers kan jeg ikke slå trådløs kommunikation til, og derfor ikke noget trådløst internet. Det er selvfølgelig vigtigt i sig selv, men også fordi at jeg skal bruge det til mit Gymnasium.

Jeg har prøvet at Google det, og lign., men jeg har ikke kunnet finde ud af det endnu!

Styresystemet er Windows 7, hvad det så end skulle bruges til i denne sammenhæng.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 16:56 #1
Systemgendannelse?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 16:57 #2
Husk at hvis du prøver dette mister du programmer der er installeret efter den gendannelsesdag du vælger. Dokumenter sker der ikke noget med
Avatar billede Simsehn Nybegynder
17. august 2010 - 17:07 #3
Systemgendannelse løste det ikke.

Nok fordi at den tidligeste gendannelsesmulighed jeg havde, er d. 12/08..
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 17:10 #4
Hvad hedder pc?
Avatar billede Simsehn Nybegynder
17. august 2010 - 17:10 #5
dv6-2090eo

Er det det, du mener?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 17:17 #6
Ja tak. Kigger lige på det.
Avatar billede Simsehn Nybegynder
17. august 2010 - 17:18 #7
Det er mig der takker.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 17:30 #8
Har du kommet til slå programmet fra i startprogrammerne?
Prøv at skrive msconfig i søg, hvis du ikke har kør installeret. Gå i start og se om du har deaktiveret den her.
Kører selv xp, så er ikke helt sikker på hvad der sker når du søger på det. Men hvis du går i jobliste og vælger nyt job i filer, så skriver du msconfig her.
Kommer du så ind et sted du kan aktivere programmet igen?
Avatar billede Simsehn Nybegynder
17. august 2010 - 17:38 #9
Inde i msconfig, havde jeg, ganske rigtigt slået nogle processer fra. Og jeg prøvede at slå dem alle til, og genstarte min computer. Men det virker stadig ikke.

Det er hvad der står, når jeg prøver at aktivere det trådløse netværkskort.
[IMG]http://i38.tinypic.com/20h4xhf.png[/IMG]
Avatar billede Simsehn Nybegynder
17. august 2010 - 17:39 #10
Nå, det kunne man ikke. Men linket er... http://i38.tinypic.com/20h4xhf.png
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 18:44 #11
Min søn har godt nok en dv6, men han er ikke hjemme lige nu, ellers havde han måske en ide. Han kommer dog hjem i morgen, så hvis dit problem ikke er løst inden så spørger jeg ham.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 18:48 #12
Kiggede lige på hans pc. Han har i højre hjørne oppe et display, hor man kan se om trådløst er aktiveret eller deaktiveret. Aktiveret er den blå, og sætter man fingeren hen over deaktiveres den. Er det på samm måde med din?
Avatar billede Simsehn Nybegynder
17. august 2010 - 21:01 #13
Ja, det er på præcis samme måde. Til venstre for den, kan man justere lydstyrken.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2010 - 23:08 #14
Prøv at gå i enhedshåndtering og se om du har deaktiveret det her?
Gå i søg og skriv enhedshåndtering, så tror jeg du kommer derhen.
Og se lige om du har gule anmærkninger her inde.
Og har du så hvilke?