Avatar billede pakaci Nybegynder
17. august 2010 - 16:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lydenheder virker ikke?

Hej :)

Jeg har nu prøvet at tjekke tråde herinde for at blive klogere på mit problem med lydenheder. Jeg kan ikke finde frem til en løsning.
Mit problem er at min computer (HP pavilion dv6700)ikke kan afspille lyd og heller ikke kan finde mine lydenheder. Jeg har prøvet at systemgendanne maskinen, men det hjælper ikke. Kan jeg installere driverne igen, i såfald hvordan og hvor får jeg fat i dem?

Mvh. Niklas
17. august 2010 - 16:26 #1
Lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

HAR det virket i nuværende system ?

---

? Point ude: 180 ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/pakaci (Dem der ikke er grønne) - du bør/skal lige følge op på dine GAMLE spørgsmål...
Avatar billede pakaci Nybegynder
17. august 2010 - 16:36 #3
Ja det har virket fint i systemet, men kom til (ved en fejl) at trykke ikke aktiv inde i egenskaber under lyd og nu er de helt væk.

Jeg kører vista home.
Avatar billede pakaci Nybegynder
17. august 2010 - 16:55 #4
Jeg har prøvet at skifte driveren, og det virker igen. Tak for hjælpen!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. august 2010 - 17:30 #5
Ok :-)