Avatar billede sld Nybegynder
17. august 2010 - 12:06 Der er 6 kommentarer

Fejl : C000021a HJÆÆÆÆLP!

Hej eksperter.

Jeg har en computer, som giver mig den her STOP fejl når jeg prøver at åbne pc'en.
"STOP: c000021a (Fatal System Error)"
Jeg har ikke mulighed for at vælge "sidst fungerende" eller "Fejlsikret".. den kommer med samme fejl uanset hvad.

Jeg har kigget overalt på nettet, men mange svar er meget advancerede. Det ville derfor være en stor hjælp, hvis en herinde kunne guide mig igennem det, step for step.

Skal lige siges at jeg har ingen cd'er til computeren. Har en XP home edition, men er ikke sikker på det er home edition der ligger på pc'en.

på forhånd tak
17. august 2010 - 12:35 #1
? Point ude: 1.670 ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/sld (Dem der ikke er grønne) - du bør/skal pænt vende tilbage til din tidligere spørgsmål... Så vil jeg/folk hjælpe dig igen...
Avatar billede sld Nybegynder
17. august 2010 - 12:44 #2
Oh, allright. Jeg har ikke været herinde i 100 år :)
Men fikser det lige med det samme :)
Avatar billede sld Nybegynder
17. august 2010 - 12:57 #3
Så har jeg svaret alle mine andre spørgsmål hvor jeg havde point ude. Venter bare på svar fra dem som har hjulpet. :)

Kunne godt tænke mig lidt hjælp nu ;)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
17. august 2010 - 12:59 #4
Måske lidt hjælp her

http://www.eksperten.dk/guide/448

(og svar nr 11)
Avatar billede sld Nybegynder
17. august 2010 - 13:05 #5
lars_pcworld.dk > Men det kræver jo at jeg kan komme i "start" og "kør" hvilket jeg slet ikke når ind til?
17. august 2010 - 14:55 #6
>>Så har jeg svaret alle mine andre spørgsmål hvor jeg havde point ude. Venter bare på svar fra dem som har hjulpet. :)

Er ikke sikker på alle er enige i den beskrivelse her:
http://www.eksperten.dk/spm/861260