Avatar billede krusnof Nybegynder
16. august 2010 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forstår ikke hvorfor a:visited ikke virker

Hej alle,

Tjek venligst www.simonloeffler.dk/calender og klik på nogle af links'ne i højre side. Når de er ændret til a:visited, så er de blevet sorte og ikke lillae, som jeg mener de burde være:

a:link, a:visited {
    line-height: 2em;
    color: #7a28a7;
    line-height: 2em;
    text-decoration: none;
    border: 0;
    padding-bottom: 3px;
}

a:link:hover, a:visited:hover {
    color: #333;
    line-height: 2em;
    text-decoration: none;
    border: 0;
    padding-bottom: 3px;
}

Er der noget galt, kan simplethen ikke forstå det, så må overse noget meget simpelt.

Mange tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2010 - 20:19 #1
ret fra
a:link:hover, a:visited:hover {
til
a:hover {
Avatar billede CaffeLatze Nybegynder
16. august 2010 - 20:24 #2
Har du prøvet at sætte a:link og a:visited i 2 forskellige blokke, men med samme tekst?
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. august 2010 - 22:49 #3
http://www.simonloeffler.dk/ndxz-studio/site/sf/style.css

Det er ændret nu, men links'ne er stadig sorte og ikke lillae.
Og i Firefox kommer der tilgengæld lille border-bottoms på!?

Hvad har jeg lavet forkert?
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. august 2010 - 22:59 #4
Nej det hjalp faktisk at dele dem med link og visited i hver deres blok - men hvorfor?! Kan I hjælpe mig med at løse den?
Og tak for hjælpen ;-)
CaffeLatze og claes57, kan I give et svar, så får I point - for I hjalp begge to. Tak
Avatar billede CaffeLatze Nybegynder
18. september 2010 - 18:03 #5
Så var der et svar der!
Har faktisk haft samme problem, men har ingen anelse om hvorfor dette sker :)