Avatar billede rasmus_f Nybegynder
15. august 2010 - 11:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort - død ?

Tjah har fået et lille problem med min Acer Aspire 5740DG, sad og browsede på nettet for lidt siden,og pludselig begyndte skærmen at opføre sig lidt mærkeligt, der begyndte at komme kvadratiske punkter rundt på skærmen som flyttede sig fra tid til anden, troede at det var et dødt grafikkort (lidt surt når man starter på uni d. 1 sep) men gik ind og fjernede driveren til mit Radeon 5650 gfx kort og problemet stoppede, men tyder det på et dødt gfx kort ? eller bare driver issue ?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2010 - 12:14 #1
Hvor gammel er pc?
Kan den være beskidt indeni? = varmeproblem?
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
15. august 2010 - 12:26 #2
Den er knap en måned gammel, så det skulle ikke være problemet, har tjekket for støv, men der er praktisk talt ingenting
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
15. august 2010 - 13:30 #3
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
17. november 2010 - 22:39 #4
Hmm er nu ikke meget for selv at tage point, men er nød til det i det hel tilfælde da der ikke har været noget svar :(
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2010 - 15:47 #5
Det er ok i dette tilfælde. Hvad endte det med?