Avatar billede djqck Nybegynder
13. august 2010 - 21:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skal købe en kabinet

Hej kan i hjælpe mig med at finde en rigtig kabinet kunne ikk selv finde noget der passer til min motherboard xD har ikk særlig meget forstand på kabinetter.

Motherboard: MSI K9N SLI

Audio Jacks: 6

USB Ports: 4

Ethernet: 2

PS/2: 2

det er ligemet om den har stømforsyning fordi jeg har selv en

Mange tak for hjælpen xxD
Avatar billede kimtheman Novice
13. august 2010 - 22:46 #2
poko1 hvor får du de 43cm fra?

På deres hjemmeside
http://eu.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=254

Står der:

Dimension

• 30.5cm(L) x 24.5cm(W) ATX Form Factor
Avatar billede Confidenze Praktikant
13. august 2010 - 23:10 #3
Hvis jeg var dig ville jeg kigge på NZXTdotCOM (må man skrive URLler herinde?) De har en hel masse til enhver smag - så skal du bare finde eet som passer til dit ATX bundtkort... For det er da ikke et micro atx??
Avatar billede djqck Nybegynder
13. august 2010 - 23:38 #4
Hvad er atx bundtkort og jeg skal finde en der passer lige efter min bundtkort fordi jeg har 4 usb og 6 audio jacks og nogle andre pcer har kun 3 audio og kun 2 usb Og jeg mener 4 USB på bagsiden af pc og det samme med audio jacks
Avatar billede djqck Nybegynder
13. august 2010 - 23:39 #5
1 x Parallel port
- 1 x Serial port (COM 1)
- 1 x PS/2 keyboard
- 1 x PS/2 mouse
- 1 x Coaxial SPDIF out
- 1 x 6 in 1 audio jack (S/SPDIF out)
- 4 x USB 2.0 ports
- 2 x RJ45 LAN jack
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2010 - 23:41 #6
De mål jeg skriver er fordi med det bundkort han har får han ingen dvd drev i for ram klodserne jeg har set flere købe et for kort kabinet
Avatar billede djqck Nybegynder
15. december 2010 - 00:17 #7
Skal Lukke Den Her
Avatar billede kimtheman Novice
15. december 2010 - 00:39 #8
Øhhhh hvad var der i vejen med de kabinetter du blev forslået, siden du selv tager point?
Avatar billede djqck Nybegynder
15. december 2010 - 01:05 #9
Ingen skrev svar saa jeg skal lukke den her spørgsmål :D
Avatar billede kimtheman Novice
15. december 2010 - 01:12 #10
Nej du bad heller ingen om at ligge et svar for point.
Avatar billede djqck Nybegynder
15. december 2010 - 17:01 #11
spørgsmålet var om i kunne finde ud af om nogen passede til min bundkort og jeg fik svar af en anden en i post og han fik points