Avatar billede AngelFromTheDawn Nybegynder
13. august 2010 - 17:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forsvunden billeder

Hejsa allesammen..

Jeg har for ca. et år siden slettet nogle billeder ved et uheld, og det er jeg bare rigtig træt af.. Er der nogen mulig måde at få dem frem på igen? De er også slettet fra papirkurven, så jeg kan ikke gendanne dem den vej rundt..
Håber nogen kan hjælpe..

Angel..
Avatar billede milter Ekspert
13. august 2010 - 17:50 #1
Avatar billede milter Ekspert
13. august 2010 - 17:53 #2
Men forøvrigt skal du nok ikke gøre dig ret store håb om at finde dem igen. Jo længere tid der går fra sletning til forsøg på at genfinde dem, jo vanskeligere bliver det.
Avatar billede AngelFromTheDawn Nybegynder
13. august 2010 - 18:24 #3
Mange tak (: Jeg har ikk brugt den comp de ligger eller lå på, siden dengang, dette her er en anden (: Jeg prøver dit link (:
13. august 2010 - 20:50 #4
Under alle omstændigheder skal du OMGÅENDE SLUKKE for den PC/Harddisk hvor pågældende DATA ligger/lå på !!!

Ta' Harddisken ud, og monter som dum SLAVE i en anden PC og DERFRA bruge diverse softwaværktøjer !!!
Avatar billede AngelFromTheDawn Nybegynder
15. august 2010 - 16:31 #5
Tak, men det kan jeg sq ikk finde ud af xD
Avatar billede milter Ekspert
15. august 2010 - 22:15 #6
#5.

Og hvordan gik det med at prøve det link?
Avatar billede AngelFromTheDawn Nybegynder
16. august 2010 - 15:49 #7
Jeg har prøvet det og har fundet noget, men ikk alt, jeg leder stadig lidt, tror meget af det er der, mange tak (:
Avatar billede milter Ekspert
16. august 2010 - 18:04 #8
Så tillader jeg mig at lægge et "Svar", som du kan acceptere eller afvise.

På den måde kan du lukke spørgsmålet, og andre kan se, at spørgsmålet er lukket. Prøv at læse her om reglerne for point og svar på eksperten.dk:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede milter Ekspert
16. august 2010 - 21:00 #9
Velbekom, og her kommer svaret så, lidt forsinket