Avatar billede formkage Nybegynder
12. august 2010 - 21:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Silent MP3 afspiller!

Hejsa :)

Jeg mangler et program, som kan lave en lyd når jeg enten starter min computer eller når den "launcher" windows :)

Jeg ved man kan ligge det ind under start mappen - men det ser ikke godt ud hvis vlc så ikke lukker automatisk igen...
Avatar billede formkage Nybegynder
12. august 2010 - 21:14 #1
PS: det er .wav filer...
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
12. august 2010 - 21:37 #2
Et program der kan skjule startup vinduer:

zHider, så skal du bare ligge genvejen til zHider i startmenuen, indstillet med korrekt parameter. Den lukker dog ikke vinduet når den er færdig med at afspille lyden.

Alternativt kan du udbygge den med at lave et bat script:

start /min "mediaplayer" "mediafile"
timeout /T "N"
taskkill /IM "mediaplayer"

Hvor n er antallet af sekunder på din fil, plus ca. 10 sek, (for at tage højde for load tid.

kalde bat scriptet fra zHider og du vil ikke kunne se noget. Hvis du så bruger genvejen til at vise vinduer kan du dog få det vist så du kan lukke programmet før tid
Avatar billede formkage Nybegynder
12. august 2010 - 22:02 #3
Lyder nice :D Tjekker det nærmere imorgen :) Så kan du vente med at få dine points til imorgen?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
12. august 2010 - 22:11 #4
Ja da :)

Skal da ikke "hugge" dine point hvis løsningen ikke er som forventet. Du skriver hvis du vil have yderligere hjælp til at bruge zHider og sætte det op som du vil have det.
Avatar billede Vandreren Novice
13. august 2010 - 16:50 #5
Ville det ikke være mere simpelt at bruge Media Player Classic, som kan sættes til automatisk at afslutte, når afspilningen er færdig?
Avatar billede Vandreren Novice
13. august 2010 - 16:54 #6
VLC har samme funktion, kan jeg se. Så bare glem det med MPC. :)
Avatar billede formkage Nybegynder
06. november 2010 - 17:33 #7
Tak for hjælpen til alle
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. november 2010 - 19:02 #8
Hvorfor mener du at vi andre ikke skal have point?

Eftersom du siger tak for hjælpen burde man jo tro du har fået noget du af det