Avatar billede zaschou Nybegynder
23. juli 2001 - 20:53 Der er 5 kommentarer

Henvisning til god film søgemaskinen

Jeg kunne godt tænke mig at få en henvisning til hvilket program man skal downloade så man kan hente film ned!!Programet skal foregår lidt ala napster.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. juli 2001 - 21:02 #1
desværre må man ikke diskutere så\'en noget på experten -sorry.
:)
Jelz
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juli 2001 - 21:03 #2
Et rigtigt godt valg er limewire fra http://limewire.com. Der er tale om et gnutella protokol produkt, freeware, og det virker meget som napster. Forskellen er at limewire ikke baseres på servere, men på de maskiner, der deltager. Der er meget porno på limewire, men det kan man jo bare undgå

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede bjd Nybegynder
01. august 2001 - 15:11 #3
Der er også mange ulovlige film, men dem skal man også bare undgå. :o)
Avatar billede unclebug Nybegynder
02. august 2001 - 14:05 #4
Porno? Wohuuu!
Avatar billede doggybomber Nybegynder
10. august 2001 - 14:29 #5
KaZaA Medie Desktop..... søg efter det... Her deler du også filer med andre brugere!

Virker godt!