Avatar billede bashar Nybegynder
10. august 2010 - 15:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billlige Luxeon og andre hi-power LEDs

Hey eksperter

Jeg leder efter en dansk eller europæisk netshop der sælger high power LEDs til elektronikprojekter.
Eksempelvis Luxeon og lignende 3W, 5W, xW LEDs.
Det er bedst, hvis I linker til nogen, I selv har erfaring med og kan anbefale.
Jeg kan selv finde netshops der har dem, men det er jo et kæmpemarked, så fidusen er at finde den butik med de bedste priser.

På forhånd tak.
Avatar billede bashar Nybegynder
10. august 2010 - 15:21 #1
Note: De går også under navnet Cree-LEDs (havde jeg lige glemt).
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. august 2010 - 15:25 #2
SKAL det være europæisk?

Jeg har købt 5-6 stykker hos www.dealextreme.com som jeg dog ikke har fået leget med endnu. Men de er i hvert fald billige og sender fragtfrit - og generer ikke SKAT, hvis beløbet er under kr. 80,-
Avatar billede bashar Nybegynder
10. august 2010 - 15:36 #3
Det er fordi jeg netop gerne vil undgå Skat...
Jeg regner med at købe for et par hundrede kroner når jeg alligevel er i gang.
Avatar billede bashar Nybegynder
02. september 2010 - 09:10 #4
...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. september 2010 - 09:20 #5
En sidste tanke... - bestiller du kun nogle få ad gangen, undgår du jo 80 kroners grænsen, og får ingen problemer med SKAT.

Og siden de sender portofrit, giver det jo ikke dig større udgifter...