Avatar billede hobit Novice
10. august 2010 - 14:34 Der er 2 kommentarer

hvordan nedsætter man sikkerheden igen

På vores 2003 server har jeg i tidernes morgen sat at man skal bruge både store og små bogstaver, samt at passwordet skal være minimun 7 karakterer.

Hvordan fjerner jeg det igen?

Jeg har forsøgt to steder: i Domain Controller Security Settings og Domain Security Settings at ændre - men ikke noget har effekt.
Avatar billede j3ppah Novice
10. august 2010 - 15:28 #1
Det er en GPO der sætter denne sikkerhed.
Så gå ind og ændre i den, om det ligger i default domain GPO'en eller en i selv har lavet, kan jeg desvære ikke svare på.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
15. august 2010 - 14:39 #2
Den group policy du har været inde og kigge er sådan set det rigtige sted at gå hen.
Du har bare ikke sat det korrekte, det du skal sætte er "complexity" den skal sættes til "Not configured" og det er i default domain policy du skal gøre det.

Hvis du evt. har sat det i en anden GPO så skal du fjerne det i den også.

/Morten