Avatar billede stornaruto Nybegynder
09. august 2010 - 18:42 Der er 3 kommentarer

Manglende hjælp om udskiftning af processor

Hej, expertere...

Jeg sidder i et problem hvor jeg er lidt på dybt vand.

Det skyldes at jeg har installeret Call of Duty: Modern Warfare 2. I den sammenhæng har jeg set på Minimum Requirements. Og den siger at den skal være 3.0 or better. Min processor er på 1.7, og idet jeg så går ind i spillet lagger det noget, og bliver nødt til at sætte den på det laveste opløsning, og slå alt fra...

Det er sådan den eneste ting min computer ikke består i MR.
Så nu sidder jeg og kigger på andre Processor og ved ikke hvilken jeg skal vælge.

BTW, Det er en laptop jeg har, er det muligt at udskifte cpu i en laptop, har en HP Pavilion Notebook G7000.

ATM, her jeg en Intel Pentium T2370 processor, og sidder og kigger på andre:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=427171 til 399
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=450724 til 309

Mine spg er: kan man udskifte cpuen i min laptop?, skulle jeg skifte cpuen ud eller købe en ny com?, Er en af ovenstående kompatible?

PS: Min processor er en Socket P.

Andre forslag er muligt, alle er velkomne
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 19:57 #1
De processorer du kigger på er sokkel LGA 775 og de kan ikke sættes i en bærbar
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 20:07 #2
Avatar billede vuffe Nybegynder
07. september 2010 - 08:54 #3
Hmm...nu har jeg ikke så godt kendskab til hvor meget Call of Duty: Modern Warfare 2 kræver at spille, men jeg kunne forestille mig at det er en hel del.

At udskifte din processor vil da nok hjælpe lidt, men du skal nok ikke forvente at spillet kommer til at køre markant bedre bare fordi du smider en kraftigere CPU i.

Der er jo flere dele i en PC der har betydning for hvor godt du kan køre spil, Grafikkortet i sig selv er det, der har størst betydning.

Hvis du vil spille på din PC har du sku ikke rigtig andre muligheder end at købe en ny, som jeg ser det. Og til det kan jeg kun anbefale en stationær, da du ikke kan få nær så kraftige bærbare :)