Avatar billede masc Nybegynder
03. januar 2000 - 16:35 Der er 5 kommentarer

SQL DB -> EXCEL ARK

Jeg skal lave et Excel ark ud fra en DB - er der nogen som ved hvordan det gøres. Jeg kan sagtens den anden vej, men det er jo ikke den ønskede... :-(
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
03. januar 2000 - 19:13 #1
Forudsat du snakker om SQL7 kan du måske benytte en eller flere DTS packages og køre disse fra din asp side.

Ville det hjælpe dig eller leder du efter en metode til at skrive en Excel fil ?
Avatar billede masc Nybegynder
04. januar 2000 - 10:31 #2
Ja - Jeg snakker om SQL SERVER 7 - ud fra en DB skal jeg lave et excel ark som så skal sendes ud via email, det er excel arket der er et problem at lave....
Avatar billede mgade Nybegynder
04. januar 2000 - 10:43 #3
Mange muligheder - check puzzles på www.asp101.com

Også et par gode artikler på www.asptoday.com Og en på msdn.
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
08. januar 2000 - 11:51 #4
Prøv at kigge på denne side:
http://www.aspalliance.com/stevesmith/tutorials/exceltutorial.asp

Der er et meget nemt eksempel, der gør netop hvad du beder om...

Mvh
Avatar billede zeptic Nybegynder
08. januar 2002 - 08:51 #5