Avatar billede Michael_minni Nybegynder
08. august 2010 - 18:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk til bærbar.

Hejsa folkens.

Jeg har for nyligt taget mig sammen til at få lavet 3 døde bærbare computere jeg har haft til at ligge i noget tid.

Den første PC som er min egen gamle skole bærbar er en Acer Aspire 5100.
Jeg har efter lidt tid med den erfaret at harddisken er død.
Jeg har nu pillet den ud og efter lidt research rundt omkring kan jeg konstatere at det er en ATA harddisk. Jeg har samtidig læst  at der er 3 forskellige harddiske. SATA, ATA og så en type der hed noget med 1.8" eller noget.. jeg er ikke lige så stærk på hardware og kan nemt have taget fejl af overstående.

Anyways jeg sidder nu her med min ATA harddisk som jeg gerne skal erstatte hurtigt da pcen gerne skal til salg snart :)

Jeg har selv kigget lidt rundt omkring på forskellige sider med harddisk men jeg drunkner ærligtalt i tal og navne..

Jeg skal gerne have en harddisk til bærbaren på 50-150GB + - lidt.

billigt må det gerne være :)

Mange tak på forhånd !
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. august 2010 - 20:48 #1
Avatar billede Michael_minni Nybegynder
09. august 2010 - 13:00 #2
jo det var da nogle dejlige tilbud - tror sku sådan en skal sendes afsted til mig (den på 160)

Jeg takker og bukker for svaret - og da jeg laver et spontan køb vil jeg da gerne kunne smide dig de 15 points hvis du lige laver et svar poko1 :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 15:04 #3
Her er et svar :-)