Avatar billede LaCeNi Nybegynder
08. august 2010 - 14:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Blinkende røde vægge i Sims 2!

Hej :)

Har et kæmpe problem med mit Sims 2 Bon Voyage.
Når jeg er inde i et hus jeg har lavet i Sims 2, så kommer der nogle irriterende røde vægge frem, som bare står og blinker! Jeg er SÅ træt af det!
Nogle som måske kunne hjælpe, tak? :)

Ps. mit grafikkort er et VIA/S3G UNIChrome IGP, mener jeg :)
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2010 - 15:02 #1
Har du installeret The Sims 2 Glamour Life eller Family Fun Xtra Pakke, så kan du muligvis opleve grafiske fejl i form af vægge, der blinke rødt og lignende. Her har du sandsynligvis brug for en opdatering af din driver til dit grafikkort
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
08. august 2010 - 19:45 #2
Nej, har ikke installeret nogle af disse spil. Men hvordan opdaterer man sin driver til grafikkort? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2010 - 21:28 #3
Du kan i enhedshåndtering under skærmkort se hvad dit grafik kort hedder.
Nogle gange kan det være nemmere at søge ved hjælp af pc model navn.
Hvad hedder den?
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
10. august 2010 - 12:25 #4
Tak, fandt ud af at mit grafikkort er det som jeg skrev i første indlæg :) Min computer er en HP Pavilion a805 desktop :)
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
10. august 2010 - 14:18 #6
1000 tak, men det virkede desværre ikke på mit Sims problem. Kan det være fordi mit grafikkort er for lille? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2010 - 16:41 #7
Det kan det måske godt være. Du kan se bag på spillet hvor kraftig pc skal være for at køre det. Her står hvor stort grafik skal være, og ram mængde, samt processorhastighed.
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
11. august 2010 - 18:04 #8
Tak, fandt ud af at mit grafikkort er for lille til at køre det :) Hvordan giver jeg diq point?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2010 - 18:26 #9
Du accepterer det svar jeg lægger her.