Avatar billede brianassenielsen Nybegynder
06. august 2010 - 12:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med call of duty 2

Hjælp......

Er der nogen der kan hjælp....

Problem: spilet call of duty 2 starter op i et vindue når man skal spille online. den har før startet op hvor den fyldte hele skærmen, men nu starter den op i er vindue, som man ikke kan gøre ret meget ved, det eneste der er, er et kryds i øverste højre hjørne.

Jeg ville blive meget glad hvis der var en der kunne hjælpe med det så jeg igen kan få en glad dreng herhjemme. jeg har prøvet og installere spillet igen, men ingen succes. spiller man spillet offline og bare de missioner der er køre den normalt, men så snart han trykker på online delen bliver den lavet om til dette vindue som man ikke kan gøre noget ved.

med venlig hilsen

Brian Nielsen
Avatar billede jokkejensen Novice
06. august 2010 - 14:29 #1
1. go to the 'main' folder in the CoD2 dir.
2. then open the 'players' folder
3. open the account you want to run in a window
4. you will now see 2 .cfg files and a save folder
5. open the config.cfg file and search (ctrl + f) for 'fullscreen'
6. change the corresponding value to '1'
7. save the file and make it read only
Avatar billede jokkejensen Novice
06. august 2010 - 14:31 #2
0 = window
1 = fullscreen

du kan også bare kalde consollen ned, men da filerne er skrivebeskyttet skal du skrive det hver eneste gang: "r_fullscreen 1"

/J
Avatar billede brianassenielsen Nybegynder
07. august 2010 - 00:38 #3
kan ikke rigtig åbne noget.... jeg kan godt finde det du mener men kan ikke "åbne" dem....
Avatar billede brianassenielsen Nybegynder
07. august 2010 - 10:32 #4
kanon...... super mange tak...... så faldt den 10 øre....

En glad far bukke.....
Avatar billede anders-j Nybegynder
07. august 2010 - 11:42 #5
En anden gang burde du også kunne nøjes med at trykke ALT-ENTER samtidig, og så maximerer den vinduet.

Anders