Avatar billede t3ch Nybegynder
05. august 2010 - 11:58 Der er 3 kommentarer

Hvilken firewall

Har købt en server hos Hetzner.com som ikke tilbyder hardware firewall, skal derfor have installeret en på min sever.

Er IPTables nok, eller skal jeg have fat i en decideret firewall, i så fald hvilken?

Kører Debian Lenny, og ville fortrække hvis den kunne konfigureres gennem et webmin addon.
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. august 2010 - 08:33 #1
iptables kan sagtens gøre det!
Avatar billede t3ch Nybegynder
07. september 2010 - 11:07 #2
Var også hvad jeg kom frem til, og fandt en guide til opsætning her: http://rimuhosting.com/howto/firewall.jsp

lassebm> smid et svar, hvis du vil have point.
Avatar billede lassebm Nybegynder
07. september 2010 - 18:24 #3
Svar ! :)