Avatar billede samuray111 Praktikant
04. august 2010 - 10:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lyd driver til amilo a1650g

Hej. jeg har lige lagt xp ind på min computer, men alt virker,undtagen lyden,jeg ved det er driveren den er galt med, da det ikke er første gang det er sket for mig, men da jeg heller ikke kunne finde ud af at få fat i driveren første gang, gik jeg til en computer foretning, som så ordnede det for mig, han fortalte mig at han hade været inde på fujitsu siemens hjemme side og hente driveren. det har jeg så prøvet at gøre selv denne gang,men kan slet ikke finde frem til lyd driveren,jeg har prøvet alt inde på deres side og nu har jeg givet op og håber på der en af jer der kan hjælpe mig.:-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. august 2010 - 10:30 #1
Kan du ikke gå ind i enhedshåndteren og opdatere driveren derfra?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2010 - 11:49 #2
Indtast produktnavnet i søgefeltet> scroll ned til Audio> Download driver.

http://dk.fujitsu.com/support/downloads.html
Avatar billede samuray111 Praktikant
04. august 2010 - 16:54 #3
tusende tak for hjælpen snif12, nu har jeg lyd på igen.
Avatar billede samuray111 Praktikant
04. august 2010 - 16:56 #4
tusende tak snif12 nu har jeg lyd på igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2010 - 17:02 #5
Det var da godt du fik dit problem løst. Husk  at gemme driveren til en anden gang.
Du kom dog til at tage point selv, da du accepterede dit eget svar. Du skulle have gjort følgende:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede samuray111 Praktikant
04. august 2010 - 18:36 #6
er det forsent for mig at give snif12 de point eller er der en vej. som du nok har regnet ud så jeg helt ny herinde. håber i bære over med mig.. har været inde i faq og se hvordan man gør, tror nok jeg skal gøre sådan her nu.. bruger snif12 har løst problemmet og jeg beder nu snif12 om et svar. :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2010 - 19:08 #7
Du skal oprette en ny tråd hvor du beder mig lægge et svar som du accepterer og jeg får point
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2010 - 22:00 #8
samuray111

Du opretter et nyt spm i samme kategori som denne med de point der var i denne tråd. Som indledning kan du skrive "point til snif12".
I selve teksten skal du henvise til denne tråd. Så hanger de to tråde sammen, og brugerne kan se hvorfor snif12 skal have point.