Avatar billede pbcomx Nybegynder
03. august 2010 - 09:23 Der er 3 kommentarer

Trådløst Internet Tilslutning

Hej.
Jeg har en Inspiron 9300, Som har problemmer med at koble sig på min Trådløse Router. (D-Link DIR-825)
Ved ikke om det har noget at gøre med det jeg fandt inde i Firewall, Men der står noget 2.3G og 1.3G, og Routeren køre/sender med 2.4G og 5.0G.
Hvis det er det, Er der så en måde jeg kan tilføje 2.4G eller er computeren bare for gammel til det?
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2010 - 00:56 #1
Hvilken kryptering har du sat op på routeren, WPA2?

Måske din bærbar ikke understøtter denne kryptering?

Prøv at sætte routeren op til at køre uden kryptering på det trådløse netværk

Ser computeren fint dit netværksnavn?
Avatar billede pbcomx Nybegynder
04. august 2010 - 12:42 #2
Når jeg logger på med min Xbox. Står der WPA2.
Nej computeren ser ikke routeren på nogen måde.
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2010 - 21:50 #3
Du skal logge på din routers interface og se hvad dit netværksnavn er (SSID navn. Og start så med at fjern krypteringen for at se om den så finder netværket (Husk dog at opsætte krypteringen igen).

Det kan også være at knappen på din bærbar til det trådløse netkort er slukket? (Lyser det trådløse ikon?(Se om der er en knap fysisk på computeren til at tænde og slukke det trådløse netværk med.))