Avatar billede Lonelyni Nybegynder
02. august 2010 - 16:33 Der er 3 kommentarer

Beskadiget fil - hjælp!

Hej eksperter/Guder, hvis der er nogen, der kan hjælpe mig med det her..

Jeg har skrevet en hel psykologisk undersøgelse på mange sider, som nu er væk, fordi jeg ikke fik skubbet memory-sticken ud. Derfor får jeg nu den meddelse, at filen er beskadiget, når jeg forsøger at åbne den. Jeg har forsøgt at reparere filen ved "åbn og reparer" i dialogboksen, stadig uden succes.

Er der nogen derude, der kan hjælpe med andre muligheder?? Jeg er under tidspres også, så det er bare ikke særlig rart.

Mvh.

Lone
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2010 - 18:54 #1
Hej Lone
http://digifile.dk/download.php?katid=33
Her er nogle programmer til at redde filer.
Avatar billede Wiking56 Nybegynder
06. september 2010 - 14:54 #2
Hej Lone

Du kan prøve at åbne filen i Wordpad - det hjælper de fleste gange.

mvh

Wiking56
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2010 - 16:32 #3
Ja hvad endte denne med?