Avatar billede giesji Nybegynder
01. august 2010 - 20:06 Der er 4 kommentarer

Pidgin problemer

Jeg har lige fået geninstalleret min computer, og derfor fået installeret pidgin på ny... Men den er ikke som den plejer...

En ting er at default skriften når folk skriver til mig, er enormt lille, andet er at tekstfeltet er sært... Feltet er altid ca. halvt så stort når jeg ikke skriver i det, som når jeg skriver i det.... Hvis det da gav mening...
Jeg ved jeg kan ændre det under Preferences/Conversation, men feltet bliver altid dobbelt så høj når jeg skriver i det... Det er pisse irritende...

Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at jeg har et andet theme til mit windows interface, for det plejer jeg normalt ikke... Men i så fald påvirker det åbenbart kun pidgin, for jeg har ikke set skrift så småt andre steder, eller oplevet problemet med tekstfeltet...
Jeg kan ikke finde nogen steder i pidgins instillinger der ændre skriftstørrelsen for mine venners tekst... Og redigering af tekstfeltets størrelse virker jo åbenbart ikke rigtig :/

Help, plz
Avatar billede marcusfrede Nybegynder
01. august 2010 - 20:25 #1
Hvilket operativ system bruger du?
Avatar billede giesji Nybegynder
02. august 2010 - 23:20 #2
Windows XP ... En eller anden pirat vertion
Avatar billede giesji Nybegynder
05. august 2010 - 16:57 #3
Den lukker også ned engang imellem med denne fejl: http://i37.tinypic.com/2vv0rnm.jpg
Jeg ved ikke om det er relateret
Avatar billede giesji Nybegynder
06. august 2010 - 21:44 #4
Er der virkelig ingen der har et bud? Jeg er ved at blive sindsyg af den miniskrift