Avatar billede gil-galad Nybegynder
01. august 2010 - 17:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tastatur med indbygget mus til mediepc

Hej

Jeg har sat en XBMC op på en linuxmaskine. Det virker ganske udemærket.

Nu står jeg bare og mangler et lille trådløst tastatur med indbygget mus og god rækkevidde til at kunne styre ting såsom en webbrowser og andet.

Ville høre om der var nogle der havde nogle erfaringer de vil dele?

Jeg havde kigget på noget af dette:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=tastatur&pid=455886
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=tastatur&pid=455760

Det skal bare være relativt småt og inkludere en måde at styre musen på.

På forhånd tak
Avatar billede 50ccm Juniormester
01. august 2010 - 18:31 #1
Jeg bruger et Logitech mini tastatur med medie funktion det fungerer fint og er meget stabilt, og det er et Bluetooth tastatur (Med plug and play Modtager) der rækker Ca. 10 meter. og ved moderat brug holder batteriet Ca. 30 dage.

Muse Pad'et kræver lidt tilvending og bruge, men man bliver hurtig dus med det,

http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboard/devices/3848

VH
50ccm
Avatar billede gil-galad Nybegynder
01. august 2010 - 23:37 #2
50ccm> Er det et låg der er på tastaturet? Det ser ret upraktisk ud?

Er der nogle der har erfaringer med de andre muligheder?
Avatar billede 50ccm Juniormester
02. august 2010 - 00:00 #3
Ja det er et låg, og det er ikke noget problem til daglig, til gengæld beskytter det effektivt.

Tag eventuelt et kig her.

http://www.fentek-ind.com/minikb.htm

VH
Avatar billede gil-galad Nybegynder
18. august 2010 - 18:05 #4
Hmm ok. Smider du et svar?
Avatar billede 50ccm Juniormester
18. august 2010 - 18:15 #5
Ok det gør jeg så, fik du fundet et?

VH
50ccm
Avatar billede gil-galad Nybegynder
18. august 2010 - 18:57 #6
Ikke endnu, har haft lidt travlt. Men tænkte dette skulle lukkes
Avatar billede 50ccm Juniormester
18. august 2010 - 19:07 #7
ok ja det er altid rart og få ryddet lidt op i sine spørgsmål.

Held og lykke med og finde et.

VH