Avatar billede snej94 Nybegynder
31. juli 2010 - 15:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gaming bærbar

Hej.
Jeg står har brug for en bærbar. Jeg vil gerne have at den kan spille diverse spil, og SKAL kunne køre Call Of Duty: Modern Warfare 2.
Jeg havde tænkt mig at bruge 7000-8000 kr. på den, da jeg har hørt at man kan få en okay maskine til den pris, som selvfølgelig ikke er helt top-tunet, men som stadig kan det den skal kunne.
Jeg skriver her fordi jeg næsten ingen forstand har på, hvad der gør en computer egnet til det ene og det andet.
Som i kan se, er der ikke mange krav til computeren, så hvis i har nogle gode forslag må i meget gerne smide et indlæg med et link eller to.
Tak.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2010 - 16:35 #1
Kan anbefale Acer Aspire 5553 G Onbord

OS Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor AMD Phenom Mobile Processor ( 2GHz 2 MB L2 cache )
Grafikkort ATI Mobility Radeon HD 5650
Memory 6 GB DDR3
Harddisk 640 GB

Koster 7000,00 hos Elgiganten
Avatar billede snej94 Nybegynder
31. juli 2010 - 18:14 #2
Tak. Hvor stor er skærmen?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2010 - 18:18 #3
15.6"
Avatar billede xidilin Nybegynder
31. juli 2010 - 18:26 #4
http://www.kobaltcomputers.co.uk/notebooks.html

Har selv købt en derinde og kan helt klart anbefale dem. Da de ligger billigere i forhold til alienware og andre gaming bærbare producenter.

De sender også til Danmark med dansk tastatur.

Men den billigste ligger måske omkring på 12.000 + fragt

Men så kan du overveje om de 4000 kr. ekstra er værd for at du kan spille de nyste spil på højeste grafik indstilling.

Jeg sidder med min bærbar endnu og den rocker til de fleste spil.
Avatar billede snej94 Nybegynder
01. august 2010 - 13:43 #5
Okay tak.
Men jeg går ikke op over 8000, jeg har besluttet at det skal være mit loft. Jeg spiller for det meste ikke særligt krævende spil, så for mig ville det ikke være pengene værd.
Avatar billede xidilin Nybegynder
01. august 2010 - 14:09 #6
Ok, det er også meget fornuftigt.

Følg hellere snej12s råd og køb en acer.

Jeg synes faktisk også acerne er ganske fornuftige performancemæssigt og prismæssigt.

Og elgiganten har som regel nogle rigig gode tilbud på acere, det er værd at kigge i ugeaviser, efter fødselsdagstilbud eller åbningstilbud og den slags.

Fandt en engang der var inkluderet bluray til de 7000-8000 kr.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2010 - 14:26 #7
#6 SNIF12 LOL
Avatar billede snej94 Nybegynder
01. august 2010 - 16:54 #8
Yes, jeg kigger på det, tak.