Avatar billede gnomefar Nybegynder
31. juli 2010 - 12:52 Der er 2 kommentarer

Sendes til padborg?

Hej.

Jeg skal til at købe en tv fra Fleggaard, og ville være helt sikker på hvad jeg skal gøre når det skal sendes tilbage :)

deres adresse er: Fleggaard Detail A/S  Industrivej 1        6330 Padborg.... og tv'et vejer lidt over 20 kg.
hvad skal jeg gøre hvis det skal retuneres?

"Opdager du fejl eller manglerved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Fleggaard og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Reklamation kan foretages ved at kontakte os på netsalg@fleggaard.dk. Alternativt kan varen tilsendes eller indleveres på adressen: Industrivej 1, 6330 Padborg. " står der under reklamations-ret. men er ikke helt sikker på om det skal helt ned til Padborg eller om jeg kan aflevere det et sted her i København...

Hilsen mig :)
Avatar billede gnomefar Nybegynder
31. juli 2010 - 12:52 #1
Hvis det skal sendes tilbage*
Avatar billede Ialocin Novice
31. juli 2010 - 23:29 #2
Hej gnomefar

Bare et godt råd.

Køb størrer (både fysisk, men også økonomisk) elektronik udstyr lokalt, af den simple grund, at skulle udstyret "stå af" ... skal det være nemt, face-to-face, at reklamere/aflevere "skidtet" igen!

Og snakker vi en alternativ butik i Fleggard kategorien, så vil jeg vælge Bilka ... Der er min erfaring, at de ALTID bytter uden nogen form for spørgsmål!

Mvh Nicolai