Avatar billede oxygen Nybegynder
29. juli 2010 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Sætte timeout eller lign. højere i browsere?

Hej folkens!

Jeg ved, at hvis man har problemer med at sin email-server er langsom til at svare, så kan man i Outlook sætte tiden op for, hvornår den skal lave time-out.

Kan man gøre noget lignende med sin browser - få den til at forsøge flere gange/længere tid inden der kommer "Siden kan ikke vises"? (En eller anden browser?)

Helt konkret er jeg s**** træt af at sidde og klikke opdatér til alle de koncerter, jeg gerne vil have billetter til, for konsekvent at få "Siden kan ikke vises"..
Hvis man nu kunne tvinge sin browser til at have meget mere "tålmodighed" kunne det jo være, at man er heldig at komme i gennem fremfor at skulle begynde helt forfra i en bestillingsprocedure..

(Eller er det crazy talk vi er ude i her? :-))
På forhånd TAK!
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2010 - 17:45 #1
Det havde vel været bedre at finde ud af hvorfor den ter sig på den måde.
Er det ligemeget hvilken browser du bruger?
Er problemet der når du bruger trådløst netværk?
Eller har du også problem på kablet netværk?
Avatar billede oxygen Nybegynder
29. juli 2010 - 18:01 #2
Hej! Problemet er kendt og ikke lokalt: Det skyldes at fx billetlugen.dk og billetnet.dk er overbelastede når der bliver helt vildt run på deres servere, når fx billetter til Metallica eller U2 m.fl. kommer til salg. Derfor er der rigtig mange, der oplever "Siden kan ikke vises" i de situationer (på de sider), så selvom man er heldig at komme igennem og "få en plads i køen", så får man pludselig "Siden kan ikke vises" og har mistet siden bestilling..

På forhånd tak for tips til dette.