Avatar billede Schjelde Nybegynder
28. juli 2010 - 12:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Genvejs gadget

Hej.

Jeg sidder med min bærbar som er vel 2 mån gammel. I starten var der en slags genvejs gadget i midsten neders i skærmen. Sådan en hvor man kunne trykke på fx. explore og man kunne trykke på galleri så rullede der en lille menu op med fx. media center eller noget. -Jeg slettede den (fik den væk) for 1,5 mån. siden. Nu kan jeg sku ikke finde den igen. Hvor finder jeg den!?

Schjelde

http://trendsupdates.com/microsoft-can-sell-family-version-of-windows-7/

Den nederste..
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. juli 2010 - 12:41 #1
Jeg forestiller mig du kører enten Vista eller Win7 højreklik et frit sted på skrivebord tryk vis forneden sæt flueben i vis gadgets
Avatar billede Schjelde Nybegynder
28. juli 2010 - 12:44 #2
Når ja sorry bruger win7-64 bit.
Avatar billede Schjelde Nybegynder
28. juli 2010 - 12:45 #3
Men det er ikke de der gadgets ude i siden. Det er som på linket den der slags gadget, hvor man har genveje i. Fx nettet/billeder/itunes etc.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. juli 2010 - 12:49 #4
Her er lidt at lege med du downloader åbner rar filen og dobbeltklikker på projekt 7
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. juli 2010 - 12:50 #5
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. juli 2010 - 12:56 #6
i øvrigt kan du altid gå ned i start og i søg skriv gendan og trykke gendan til et tidligere tidspunkt og vælge før du ændrede
Avatar billede Schjelde Nybegynder
28. juli 2010 - 13:20 #7
Det er bare lidt over en måned siden, tror jeg.. :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. juli 2010 - 20:49 #8
Avatar billede Schjelde Nybegynder
28. juli 2010 - 23:25 #9
Som gør hvad? - og den kan ikke crashe min computer vel? - og skal ikke gøre noget inde jeg gør det vel? :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. juli 2010 - 08:30 #10
Tror du virkeligt at der sidder nogen og bruger sin tid på at hjælpe dig for så at få din maskine til at crache? det link jeg henviser til er for at rede din maskine hvis der skulle være problemer derfor recovery disk!http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/
du kan også lave en på din Pc. når den er i orden. her en anvisning, http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/206-saan-lave-en-repair-disk-i-windows-7
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juli 2010 - 13:19 #11
Prøv lige at gå i kontrolpanel [ikoner i meddelelsesområdet] for neden er der muligheder for at vælge til og fra.
Avatar billede Schjelde Nybegynder
30. juli 2010 - 13:54 #12
Går jeg ind i kontrolpanelet, så er der bare 8 muligheder, hvor der så er en masse muligheder inden i. Hvilken af dem skal jeg ind i? - For kan sku ikke finde den der ikoner i meddelsesområdet? :)
Avatar billede Schjelde Nybegynder
30. juli 2010 - 13:55 #13
Fundet, men kan ikke finde den der gadget ting der..
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2010 - 09:10 #14
Avatar billede Schjelde Nybegynder
15. august 2012 - 21:07 #15
skriv et svar, så point kan gives.. :)
Avatar billede Schjelde Nybegynder
03. november 2013 - 12:15 #16
svar