Avatar billede sijmonj Nybegynder
27. juli 2010 - 15:33 Der er 8 kommentarer

skærmdriver stopper med at svare

Hej, jeg har haft det her problem i godt 1-2 måneder og har lige formateret min PC igår og installeret den nyeste driver til grafik kortet, men jeg oplever samme fejl..

hver gang jeg starter min PC så er det forskelligt for hvornår computeren fryser, men når den fryser så går skærmen i sort og så starter den igen og så får jeg en pop op med "skærmdriveren stoppede med at svare men er nu genoprettet", når skærmen fryser kan den finde på at blive HELT hvid,sort,grøn,blå,gul.

mit grafik kort er et Radeon HD 5770, og jeg er næsten 100% sikker på det er grafik kort driveren der er galt med, jeg kører med windows 7 32 Bit.

har set der er os er mange som har samme fejl når jeg søger på google, men har ikke kunnet finde noget brugbart svar, så håber en kan hjælpe mig herinde :).

Tak på forhånd!
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juli 2010 - 18:15 #1
Hvad med chipset driveren? Er det den nyeste version?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
27. juli 2010 - 19:25 #2
hvordan kan jeg se det :)? er ikke helt så god til det med computer :D
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juli 2010 - 20:12 #3
Lidt svært at forklare. Men når du har formateret den har du så ikke hentet alle driverne fra producentens hjemmeside, og installeret herfra?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
27. juli 2010 - 20:27 #4
jo det har jeg :) altså til grafik kortet
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juli 2010 - 21:35 #5
Har du link til stedet?
Hvad hedder din pc (navn og model)?
Styresystem?

For at kontrollere om du har alle drivere til at køre er man nødt til at gå i enhedshåndtering. Der må ikke være gule anmærkninger her.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
27. juli 2010 - 22:20 #6
Pc'en er en samle selv.
link til driveren jeg har hentet:
http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_vista32.aspx?type=2.4.1&product=2.4.1.3.47.3.1&lang=us&rev=10.6&ostype=Windows%207%20-%2032-Bit%20Edition

motherboard navn: biostar TForce4 U AM2
styrer system: windows 7 32bit ultimate
Avatar billede sijmonj Nybegynder
30. juli 2010 - 13:17 #7
der er heller ikke nogen gule anmærkninger i enhedshåndtering
Avatar billede sijmonj Nybegynder
16. november 2010 - 16:12 #8
smid svar :)