Avatar billede aleq Juniormester
25. juli 2010 - 20:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Andre sider ligesom KRAK

Hej

Jeg har en liste med virksomheder, som jeg godt kunne tænke mig at besøge. Jeg kunne godt tænke mig at indtaste adresserne til disse virksomheder, sådan så jeg får en overskuelig rute, så jeg kan gå fra firma A til B til C, osv (altså den korteste vej som muligt, at gå fra det første firma til det næste). Dvs. et kort jeg kan printe ud med små markeringer (små skilte med firmanavne og adresser på), så jeg kan tegne en linie fra firma A til B til C osv.. mere så jeg ikke skal gå en kæmpe omvej.

Jeg har forsøgt at lege lidt med Krak, men den ser ikke ud til at have implementeret særlig avancerede features der tillader den slags.

Er der andre tjenester, som har bedre features som kan bruges til netop dette?

På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2010 - 20:45 #1
Hvad har spørgsmålet med "Job/opgaver" at gøre?

Denne kategori et beregnet til spørgsmål hvor der er betaling for arbejdet.
Avatar billede spliid Nybegynder
25. juli 2010 - 20:54 #2
Jeg tvivler på du finder et site med en sådan feature, da det er et NP-komplet problem. Læs her: http://en.wikipedia.org/wiki/Travelling_salesman_problem
Avatar billede aleq Juniormester
25. juli 2010 - 21:17 #3
beklager, jeg vidste ikke hvilken kategori at vælge

Tak, Spliid - opret venligst svar
Avatar billede spliid Nybegynder
25. juli 2010 - 21:31 #4
svar :-)
Avatar billede dotnetnewbee Nybegynder
25. juli 2010 - 22:42 #5
Prøv google.maps.dk

Har ikke alle de efterspurgte ting. Men...
-Du kan tilføje ret mange destinationer.
-Hvis du vil en anden vej end foreslået kan du flytte ruten med musen (smart).
-Ved udskrift, kan du vælge at få vist et lille kort for hver gang vejen drejer.... (det er måske lidt overkill).

(Jeg er blevet lidt træt af at blive vildledt af krak og DeGuleSider..).